Kjære Havfiskevenner.

Vi har fått tilbakemelding på det å gjennomføre et valg nå.

Dette gjør vi for at vi i styret skal få enn viss forutsigbarhet framover. Det er også greit å få med en 6 person i styret nå slik at vedkommende kan bli med på vårt arbeidsmøte i januar og forberedelser inn mot GF.

Det er ikke optimalt og det er ikke i henhold til vedtekter.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Det var heller ikke avstemning av konkurransereglene, men det fikk vi gjennomført.  Uten protester fra dere.

Dette valget er også kommunisert at vi ville gjennomføre, og uten at vi har fått noen protester på det.   Vi har vært gjennom en vanskelig tid og derfor er det også en del ting som ikke er som vanlig.

Det dere imidlertid kan gjøre er å komme med benkeforslag til valgkomiteen om det er ønske om endringer.

Så tar vi endringene nå i stedet for å vente til mars.

Mvh Styret NHF