Kjære havfiskevenner.

18 mars 2021

I lys av siste tids hendelser og situasjonen i samfunnet generelt ønsker jeg å komme med en presisering.

Vi i styret tar situasjonen vi alle er oppi med største alvor. Hvis vi har kommunisert det på en annen måte så beklager jeg det på det sterkeste.

Det vil si at vi skal følge med på myndighetenes råd og anbefalinger om antall personer som kan samles i forbindelse med arrangementer, reiseforbud og andre restriksjoner. Fokuset fra vår side i styret vil og skal alltid være at arrangementer i regi av Norges Havfiskeforbund slik som Norgescup og LK/GF skal være tilgjengelig for alle.

Sesongen til nå har bestått av en utsatt LK/GF og en avlyst ( forhåpentligvis utsatt ) Norgescup festival på Karmøy.

Vi vet ikke hva fremtiden bringer, men jeg vil forsikre dere om at vi i styret vil ta utfordringene som kommer og prøve å gjøre en så god jobb som mulig for våre medlemmer og klubber.

Vi skal være her for dere.

Are Andersen

Leder Norges Havfiskeforbund