Vi gratulerer til NC vinnere og deltagere! Harde poengsummer i årets NC!

Mye bra her, og vi gratulerer Torunn Handeland THK, og Hilde Skiffard OHK med begge 500 poeng. Torunn dro av med seier pga nest beste resultat.

Må bare ta av seg hatten for Torunn som nok en gang drar NC i havn. Jeg har ikke anelse om hvor mange NC hun har klart å dra inn på sine år i NHF.

Frode Lerstein Asker HFK med seier i senior klassen. Også med den pene sum av 500 poeng.

Junior klassen ble vunnet av Fredrik Aasland SDSFC med også 500 poeng.

Herreklassen ble nok en gang dratt i land av Tor Arne Rygg OHK med 500 poeng. Til en kuriositet å nevne er jeg rimelig sikker på at dette er 5 NC seier til Tor Arne. det har ingen oppnådd tidligere i NHF sin historie på herre siden. Det er kun to som har klart full pott på 500 poeng 2 ganger. Tor Arne er en av de.

En sterk sesong dette her med meget bra resultater.